Aysel03 daha 1 ay oldu başlayalı ve hep sebze meyvelerle minicik minicik başladık sonuçta. Öyle çok işe yaradığını henüz düşünmüyorum sms şimdi yeni 6. aydayız ve doğru düzgün besleyici şeyler yemeye yeni başladı. (Yumurta, peynir, kıyma, pekmez gibi) o yüzden şimdi işe yarayacağını düşünüyorum. 5. ayda tadımları bitirmenin bu faydası olduğuna inanıyorum. Bir de normal yemeklere ilgisi mama yemekten daha çok açıkçası bizde. Şu an olması gereken kilo sınırında alttan ortaya doğru ilerliyor. Ama çok şükür çok sağlıklı. Sizinde mi bebeğiniz zayıf?