Merhaba güzel ve deneyimli anneler,
Bebeğim 6. ayını doldurdu ve geçen ay tadımları yaptık. Kabak, havuç, patates, elma, armut, şeftali, kayısı, siyah erik, muz denedik 3 er gün arayla, sorunsuz hallettik. Doktorumuz örnek bir kahvaltı menüsü vermişti. Yumurta sarısı, beyaz peynir, ceviz, pekmez ve esmer ekmek yazmış. Öğlen sebze püresi (pirinçli ve kıymalı) akşam yoğurt. Öncelikle ilk sorum siz 6 aylık bebeğe bu kadar gıda veriyor musunuz? Diğer sorumda her gün aynı şeyleri mi yedireceğim? Bir de her ilk kez yemeye başladığı şeyi 3 gün azar azar mı vereceğim?
Mesela buharda kabak yaptım sorun olmadı, kıymalı kabak yaparken 3 gün deneyecek miyim kıyma da sorun çıkıp çıkmayacağını? Ve bu esnada da sabah yeni bir şey vermeyecek miyim? Mesela ceviz? Azar azar 3 gün deneyeceğim ama peynire de başlamak için bu 3 günün dolmasını mı beklemem lazım?
Of bu ek gıda kısmında kafam çok karıştı. 😬 Siz nasıl yaptınız nasıl denediniz yardımcı olursanız çok sevinirim. 🙏