Bizim evimizde de kedi var, 1,5-2 aylıktı geldiğinde tuvalet eğitimi yoktu. Geldiği gün kumuna koydum ve partileri ile eşeledim sonra kendi gidip oraya yaptı ama ne zaman strese girse oğlumun oyun minderine çiş yapar. Başka yere yapmıyor gidiyor oğlumun odasına kapının dibine yada minderine yapıyor. Biliyorum ki stresten. Bazen yeterince ilgilenemiyorum ya da evde olmuyorum stres oluyor haliyle. Kapalı kapılardan olacağını düşünmüyorum çünkü Zeus hep öyle ve o da Scottish. Biraz ilgilenin bi sopanın ucuna kurdele bağlayıp koşmasını sağlayın, yavru olduğu İÇİN çabuk yorulacak zaten. Günün hep aynı vaktinde idman gibi düşünün. Çenesinden ve kafasından severken hırıltı çıkarması, bazen tırmalayıp ısırır gibi yapması çok normal. Tıslama yoksa sorun yok hırıltı mutlu olduğunu gösterir. Birde işediği çarşafları bir müddet kullanmayın unutana kadar. Mümkünse döşeğide havalandırın ki koku olabildiğince gitsin. Umarım sağlık problemi yoktur ve aranız düzelir 🌸