Ferideserbes
Başlarda öyle olması normal sanırım. O da alıştığı bir yerden, anneciğinden ayrılıp geliyor sonuçta, çok zor 😔 Bir süre çocuğunuzun odasını kapalı tutun, oraya girmesin. Kediyi çok sıkıştırmayın, sürekli sevmeye oynamaya çalışmayın rahat bırakın. Zamanla alışır diye düşünüyorum. Ama en iyisi yine de bir veterinere danışmak. Tüy konusunda da, o cins en az tüy döken cinslerden zaten ve yaz ayında sıcaktan tüy dökmesi çok normal. Bebeğiniz emekliyor mu? Emekliyorsa evet biraz sıkıntılı bir durum ama yine de çok evham yapmayın, biz nesillerdir kediyle büyüyoruz, hem de cins kedi değil, bayağı tüy içinde büyüdük, kardeşim kediyle uyurdu hem tüyün içinde.. Kışın tüyler azalır dökülmesi merak etmeyin ❤️❤️🙏🏻