Ferideserbes yeni geldiği için yapıyor,kızın yatağını da bölgesi ilan etmiş 😆 kumunu banyoya koyun.maması mutfakta dursun.ayrıca öle beşiğe çıkıp atlamaz,odaya karşı tepkinizi verirseniz girmez.bizde iki kedi var,biri yetişkin,biri yavru.yetişkin olan,bebeğimin odasına hiç mi hiç girmez,bütün odalara girer oraya hiç girmez.sizin kediniz daha bebek,yeni alışacak ortama ve sisteme.biraz zaman tanıyın.yoksa hep bu şekilde gitmeyecektir yani.kumu çocuğunuzun odasında olmamalı.varsa balkonda,yoksa tuvalet veya banyoda. Biz kışın alaturka tuvalete koyuyoruz kumunu,yazın da balkona.bebeğin odasına her girdiğinde tepki verin,çişini her kuma yapmadığında tepki verin,öğrenecektir zamanla ne yapması gerektiğini.