Girlpower Serife00 çok pahalı çok 1 kilo muz 16 1 kilo şeftali 16 1 adet avokado 15 1 kilo armut 16 TL dün Migros’tan aldım fiyatlar bunlardı maalesef maalesef… 1 kilonun içinde de 3-4 tane oluyor işte🤦🏻♀️
mom073 Serife00 hayat çok pahalı malesef üreticiden tüketiciye gelene kadar çoook fazla katlanıyor fiyatlar😔 halimiz harap
kucukcivcivimm Serife00 Gerçekten her marketten sonra şükreder oldum.Allah alamayanların yardımcısı olsun. Ama şaka gibi gerçekten İncir mevsiminde kilosu 20 lira güler misin ağlar mısın yani.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Hipatya Çiftçiye hiç bir lafım yok. Gerçekten tarladan sattığıyla marketteki arasında uçurum var. Araya giren araç,aracı, geçilen köprü masrafları,çalışan parası derken herkes kendi karını ekleye ekleye geliyor. Oluyor sana fiyat 3-5 katı.
Fatma46elif35 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bizim arka tarafımiz salatalık tarlası adam tarladan 3 buçuk liraya satiyo. Markette 6. 7 lira oluyo satıcı da parasıyla adam tutuyor toplatiyo ilk siralar bir liraya alıyorlardı tarladan cokken şimdi az
Naimeulger Cipiti 1 buçuk kilo muz aldım 35 lira nasıl kanıma dokundu çocuk vitamin alsın yesin dye aldım yoksa hayatta almazdım
Cipiti Naimeulger bende öyle hamileyken yiyordum çocuğa yarasın diye doğumdan sonra almaya elim gitmiyor 😑😑
Gunes_kiz Serife00 meyve mi o da ne. Valla bacım yanına yaklaşılmıyor hiç birşeyin. ALLAH sonumuzu hayır etsin
Mom622626 Serife00 almanyada doğru düzgün meyve yetişmez bile hep yurtdışından gelir. Muzu ben geçen hafta kilosunu 1 euroya aldım. Türkiye kendi yetiştirdiği halde niye bu kadar pahalı anlam veremiyorum😒.
1mom1baby Serife00 valla bende şaşkınım her pazarda markette şok yaşıyorum çok şükür gelirimiz kötü değil gıda alisverisimizi yapabiliyoruz ama fiyatlar dudak ucuklatiyor karı koca meyveyle aramız yok etle yok anca canımız çok çekerse yiyoruz sadece çocuğa kadar alıyoruz meyvesinden etine peynire dört dörtlük alsak şu an gecindigimiz gibi gecinemeyiz hatta hiç gecinemeyiz her şey giderek pahalilasiyor sadece temel ihtiyaclar şaşırtıcı bi rakam tutuyor üstelik pahalı markalar almıyoruz minies bez migros süt migros yağ 200 gram kıyma 160 lira gibi bisey tutuyor hele yağ 1 ay önce 50 lira olan 5 lt yağ şu an 68 lira 1 ayda 18 lira zam yapılmış
Serife00 1mom1baby ben evimde zeytinyağ ve tereyağ kullanıyorum zeytinyağ 2 - 2,5 ay gidiyor 180 TL ye alıyorum hem sağlıklı hem hesaplı geliyor bana ayçiçek yağ sokmuyorum evime
Mlkmhrrm Serife00 malesef ki öyle herşeyin fiyatı uçmuş gidiyor mevsimi olan şeyler bile pahalı ama gidip üretici ile konuşsanız onlardan da çok cüzi bir fiyata alıyorlar ailem sera yapıyor onlardan alıyorlar 1 lira bize geliyor 6 7 lira aradaki fiyat farkı kuş sanki uçuyor
sedaykn Mom622626 Espri yaptım 😂 Genelde Almanya’da yaşayan Türkler orası çok ucuz, siz nankörsünüz. Biz burada çok zor şartlarda yaşıyoruz diyorlar ya ondan dedim.
mom726272 Mom622626 bu Türkiye’de bir şaka hanınefendi size kötü bir şey dememiş ☺️ Son günlerde bayağı meşhur bir şaka
Esila001 Serife00 şeftali 6 lira diyorsunuz biz doğuya geldik bir Maydanoz 3 lira olurmu yüzüne bakmassiniz doğuda hersey daha pahalı 😭