mom726272 Mom622626 bu Türkiye’de bir şaka hanınefendi size kötü bir şey dememiş ☺️ Son günlerde bayağı meşhur bir şaka
Damlaonat Serife00 aynı şekilde ek gıdaya yeni geçen kızım için markete gittim armut aldım sadece 2 armuta 9 tl verdım 1 kilo alsam ne tutardı kim bilir bebek yesin artık dedım kendımızı geçtım 🤷🏻♀️
zeynepalp Mom62636362 valla bende muz alınca çocuklarıma yediriyorum anca. Canım çekerse bir parça ağzıma atıyorum. Eşime de hiç vermiyorum 🤣🤣
Grupyildizi Benim kizimin cani bugun muz ve cilek istedi gttim 28tl verdim 14 tl muz tuttu cilekte oyle
Fatma46elif35 Serife00 Salatalık mevsimi ama ikinci ürünü bu zamana denk gelsin diye diken olmadı için pahalı normalde biraz daha geç yükselirdi
Fatma46elif35 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bizim arka tarafımiz salatalık tarlası adam tarladan 3 buçuk liraya satiyo. Markette 6. 7 lira oluyo satıcı da parasıyla adam tutuyor toplatiyo ilk siralar bir liraya alıyorlardı tarladan cokken şimdi az
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Fatma46elif35 Size vermiyorlar mı tarladan direk? Öyle bir sans varsa değerlendirin derim. ☺️
Fatma46elif35 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bizden tarafa geldiklerinde su veriyorum ben soğuk meyve suyu olur veriyorume e sahibi de gerek olduğunda alin diyo bizim bahçe de varda biz bakmadık geçti hemen
Serife00 1mom1baby ben evimde zeytinyağ ve tereyağ kullanıyorum zeytinyağ 2 - 2,5 ay gidiyor 180 TL ye alıyorum hem sağlıklı hem hesaplı geliyor bana ayçiçek yağ sokmuyorum evime
Cipiti Naimeulger bende öyle hamileyken yiyordum çocuğa yarasın diye doğumdan sonra almaya elim gitmiyor 😑😑
minnakleblebi Serife00 kızımın kolu yandı . Yara yerinin kabuğu düşünce ekşi elma sür dediler uz kalmasın diye. Dün markete gittim 2 tane elmaya 4 tl verdim. Elmaların boyutu büyük değil. Diyeceklerim bu kadar.