Serife00 aynı şeyi ben de her manava, markete gittiğimde yaşıyorum. Kayısı, yaz meyvesi, kilosu 13 lira. Şeftali, nektarin aynı şekilde. Mevsiminde böyle pahalılık daha önce hiç görmedim, görmedik. Meyve yemek resmen lüks artık. Geçen gün markete gittik 4 poşet ve dolu dolu değiller, 340 tl ödedik. Eşim de ilk kez şok oldu, önceden abur cubur çok alırdık çok ödesek de dikkatini çekmezdi. Bu sefer sadece eksik olan ihtiyaçları aldık ve 340 tl. 340🙁