Msssmy 3.5 aylık oldu kızım ben de aynı durumdayım. Pijamamı bile çıkarmıyorum bazen saçımı taramıyorum, dişlerimi fırçalayıp yüzümü yıkıyorum o kadar. Yapsam da bakım iyi gelmeyecek bişey değişmeyecek diye düşünüyorum. Bebeğimle tek çıkamıyorum çünkü bebek arabasında durmuyor çok ağlarsa nasıl zaptedicem diyorum ki bi kez başıma geldi. Eşim de bakımlıdır, dikkat eder kendine. Bende ki bu haller onu da sinir ediyor bana sürekli kendine kıyafet alsana hep aynı şeyler giyiyorsun saçını açsana vs diyor ama içimden gelmiyor ki.. nasıl atlatıcam bilmiyorum, kızım çok zor uyuyor bütün gün ayağımda, uyumadığı zaman da ilgi istiyor hep onla oynuyorum. Kısacası kendimi 10 yıl yaşlanmış hissediyorum, eşim de öyle görüyordur artık beni 🤷🏻♀️