Kızlar kendimi doğumdan sonra o kadar saldım ki anlatamam.. Kendimi çok halsiz, bitmiş, tükenmiş hissediyorum. Canım hiç bir şey istemiyor kolumu kaldıracak halim yok desem yeri.Ne temizlik yapacak ne yemek yapacak yorgunluktan ölüyorum.. Ne kadar dinlenirsem dinleneyim hep yorgunum …
Eskiden her gün saçımı makyajımı yapar giyinir gezerdim fotoğraf çekinirsin şimdi hiç bir şey yapasım gelmiyor….
Saçımı yapsam çocuğun peşinden koşturunca terliyorum bozuluyor, makyaj yapmak içimden gelmiyor, biraz kilo da aldım hiç giyinip dışarı çıkmak istemiyorum. Çıksakta koşa koşa eve gelmek istiyorum. Doğumdan sonra doğru düzgün ne çocuğumla ne eşimle çekilmiş fotoğrafım var. Bitmiş haldeyim
Sizde durumlar nasıl? nasıl enerji buluyorsunuz bunları yapmaya ben bir çocukta bile hayattan soğudum ikinciyi düşünemiyorum 😭😭😭
Kendimi toplamam için tavsiyelerinize ihtiyacım var 🙏🏻