Msssmy ben de 77 den 67 ye düştüm ama çok iştahlıyım ya tatlıya dayanamıyorum. Ama emzirirken vermek kolay. Yediğim halde kilo olmuyor diye bu ara biraz abarttım ben de. Bugün artık biraz sıktım kendimi hedefim 58-59 lara düşmek. Hazır emzirirken veriyim istiyorum