bebegimlebuyuyorum ggmom Yürümeyi geçtim emeklemesine bile katlanamam ben kesin😅 Evimin parlak beyaz fayans, sürekli salyası akıyor, her gün sil süpür ölürüm kesin😂
ggmom bebegimlebuyuyorum annemlerdeyim ben şimdi eve gidince oyun citi falan alırım içinde takılır diyordum ama çiti falan tekmeler yıkar bu ya😅yer yapıyorum dışına çıkmasın diye çocuk yastıkların üzerinden atlıyor hamileyken folik asiti fazla kaçırmışım galiba 😂 eve gider gitmez kendimi temizliğe vuracağım ben de 🧹 cok halınız yoksa sıkıntı hep bi yerlerini vuruyorlar, bacakları soyuluyor 🤦🏻♀️
Sedakyhn bebegimlebuyuyorum 4 ay 19 günlük kızım 2-3 gündür yavaş yavaş önce doğru sürünüyor prensesim ☘️
bebegimlebuyuyorum Girlpower Çittende çıkıyorsa yapacak bir şey yok o zaman😆 Bizim eve parlak ve beyaz fayans günüm artık silip süpürmekle geçer. Prizler hep yere yakın, mutfak açık mutfak. Tam bebek düşmanı bir ev😂 Allah kolaylık versin bizlere
Girlpower bebegimlebuyuyorum benim evim de açık mutfak ve iyi ki açık mutfak ben ona mutfakta bişeyler hazırlarken ya da yemek yerken falan hep gözümün önünde yani öyle düşün bence iyi bişey her gün süpürülüp silinmiyor zaten merak etme ve bir önerim her gün süpürüp silecek kadar titiz olma :))
Dmlafrkn bebegimlebuyuyorum otururken yapıyor ama yüzüstü yatırınca kollarını kaldirip kafasını geri geri atıyor gidiyormuş gibi sanırsın at biniyor 😂
duru2603 ArtHistory ya evet insan takıyor kafaya benimki yüz üstü duruyor bi süre oyalaniyor ama emekleme sürünme yok bizden 2 ay kücük bebe komando gibi dolanşyor evde bizimki oturuyor anca😂
ArtHistory duru2603 aynen bizimki de öyle, duruyor ama kollarının üstüne kalkmıyor, popişini havaya dikiyor, bende annem yanlış yeri kaldırıyorsun, kollarının üzerine dikileceksin diyorum 😂
bebegimlebuyuyorum Girlpower Yok zaten o kadar titiz değilimde çok toz oluyor benim evim yer evi olduğu için. En azından 2 günde bir silinip sürülmesi gerekiyor. Çok leke oluyor çünkü ve beyazda olduğu için hemen göze batıyor.
Fulyaalin bebegimlebuyuyorum bir kaç güne emekler bence genelde çünkü sallanıp emekleyen çok gördüm 😊
bebegimlebuyuyorum ggmom Evet fazla kaçmış sanırım🤪😂 Halım yok fazla sadece yemek masasının altında ve koltuk arasında var geri kalan her yer fayans. Türkiyeye gidince dizlik almayı düşünüyorum. Ayağındada sürekli çorap olmalı artık.
Kuzeyim22 bebegimlebuyuyorum 10 aylıktı emekleme ye başladı sizinki gibi yapıyordu birden bir başladı emekleme ye şok oldum bizim ki azcık rahatına düşkün 😂
fitmom Kızım 11 ay 10 günlük hala emeklemiyor. Hemen yüz üstü dönüyor geri geri gidebiliyor ama ilerlemiyor. Korkmazsa koltukta sıralıyor, elinden tutunca yürüyor. Anlaşılan emeklemeden yürüyecek 🤷🏻♀️
mom18 bebegimlebuyuyorum 4 buçuk aylık sürünüyor emekleme pozisyonunda ne zaman emekler acaba bende merak ediyorum 🤭
ggmom bebegimlebuyuyorum bebeğinizin durumuna göre bakarsınız artık benim de pek halım yok kafa koruyucu kasklardan alayım dedim ama tutmadı kafasında hiç cinnet geçirdi 😂 kış geliyor bir de uzun giydiririz olur biter