ArtHistory duru2603 aynen bizimki de öyle, duruyor ama kollarının üstüne kalkmıyor, popişini havaya dikiyor, bende annem yanlış yeri kaldırıyorsun, kollarının üzerine dikileceksin diyorum 😂
balyanakannesi2 Dmlafrkn Kafası yerde kaldırıyo ayaklarıyla sürüyo kendini aslında korkunç görünüyor 😂
ggmom bebegimlebuyuyorum bebeğinizin durumuna göre bakarsınız artık benim de pek halım yok kafa koruyucu kasklardan alayım dedim ama tutmadı kafasında hiç cinnet geçirdi 😂 kış geliyor bir de uzun giydiririz olur biter
Findikfistik bebegimlebuyuyorum Oğlum da tam hatırlamıyorum ama 5-5,5 aylıkken galiba o hareketi yapıyordu. Yani emekleme pozisyonuna geliyordu. Ama kafasını ve poposunu attıra attıra ilerliyordu. Şimdi de nasıl desem timsah gibi komando tarzı sürünerek gidiyor gideceği yere. Arada hala emekleme pozisyonu alıyor ama emeklemiyor. İstediği yere saniyeler içinde gidiyor ama emekleyerek değil. Bu arada 6 ay 17 günlüğüz şu an.
bebegimlebuyuyorum Findikfistik Sizinde zor günler yaklaşıyor demekki. Bizde sürünme sadece arka arkaya o da 1 metre falan. Ne yapıcam hiç bilmiyorum ben😅
ArtHistory bebegimlebuyuyorum ilk kızımda öyle oldu emeklemeden 14 aylık yürüdü. Bakalım ablasının izinden gidiyor herhalde. Teşekkir ederim sağlıcakla büyüsünler.
duru2603 -gzgl merhaba tabi emekledi 😊 10.ayında birden emekledi hiç telaş etmetin bence. Su an 13 aylık hala yürümüyor ama zamani gelince yürür diyorum endişelenmem yersizmiş