İlk kızım 40 ı çıktıktan sonra ağzı hep kulaklarındaydı. İkinci kızım 8yaşına girecek hala çok ciddidir😂 bebekken de çok zor gülerdi. Bence her bebeğin mizacıyla alakalı endişe etmeyin 🤗 üçüncü kızımın da 40 ı yeni çıktı bakalım ne zaman güler bekliyoruz 🥰