Valla durduk yere bizimki de kahkaha atmıyor 5 aylık, biz gıdıklıyoruz komik sesler çıkarıyoruz anca öyle zannetmiyorum bi gelişim geriliği olduğunu, farklı yollar deneyin güldürmek için bence. Dönme konusunda da canı isteyince yapıyorsa yapabiliyor demektir hiç yapmasa sorun ama nadiren de olsa yapabiliyorsa bir sorun yoktur bence kendinize ve bebeğinize stres yapmayın sağlıklı günler :)