Minisinannesiii Rruukkiiyee benimkisi de öyle heleki yatağına yatırınca Allah versin çenesi durmuyo ben arada çizgi film açıyorum ne yalan söyleyim 5 dakika filan
Srhtzlyh Rruukkiiyee kızım 7 aylık gıdıklamadıkça kahkaha atmaz. Dönmeyide canı isterse yapar yani belki haftada 2-3 kez. Her bebek farklıdır sorun yok bence😊
Minisinannesiii Rruukkiiyee ben kimseyi çağırmiyorum da gitmiyorum da evde duruyorum sürekli sallaya sallaya uyutuyorum bu atak haftalarını böyle geçirmeyi planliyorum 😀😀
Rruukkiiyee Minisinannesiii biz çok kalabalık aileyiz sürekli benim tarafım eşimin tarafı gelir herkes ilgilenir ama onun dışındaki durumlarda BM’den evdeyiz
Minisinannesiii Rruukkiiyee bizde kalabalığız dün halamlar aradi kahvaltiya gelmek için ama çocuktan dolayı kabul etmedim zaten huysuz çocuğa mi bakcam yiyecek mi hazirliycam amaaan küsen küssün 😀