Mugerrr sut allerjisi bizimde öyleydi testler negatif çıktı ben diyet yaptım ama yinede sut ve sut ürünü tüketmedim birde laktoz intoleransi olabilir bizde oda vardı aynı belirtiler oluyor devlette tahlili yapılmıyor özelde yaptırdık ilk temiz çıktı ikinci defa tahlilde yüksek çıkmıştı bizimde . Yanı tahliller bebeklerde net sonuçlar vermiyormuş. Siz birde laktoz intoleransina baktırın doktora sorun. Bize ilk tahlilde negatif çıktığında bile doktor damlasını vermisti relaktaz diye ben kullanmamıştım hatta test temiz diye ikinci yüksek çıkınca başlamıştım kızım 3-5 günde rahatlamıştı 3 ayada düzeldi şükür