Mugerrr katipannne bize ilaç vermedi kaşı için şimdilik gerek yok dedi. Ben kaşlarındakini hiç söylemedim bile doktora Konak sanıyordum onları da. Benim de ellerimde var egzama. Sanırım genetik oluyormuş
Mugerrr katipannne bizimkinde kilo alımı iyi doktor süt içme dedi ilk. Anneyle sıkmayalım dedi. Gazımız çok oluyor dedim relactaz damla ve biogaia kullanalım bakalım duruma dedi. Biogaia zaten kullanıyoruz ama bir etkisi olmadı.
katipannne Mugerrr bende süt içmiyorum doktor içme dedi. Biogai bırakmayın düzenli kullanın iyi geliyor bende gelmiyor zannetmiştim ama 2 paket kullandım bıraktım 3.ye başladım şimdi. Probiyotik olduğu için düzenli kullanıma ihtiyacı var
HayDel Mugerrr benim kızımda da aynı şikayetler vardı ama alerji konusunda çocuk doktorları yetersiz kalıyor maalesef detaylı bilgi vermiyorlar. En son alerji doktoruna götürdüm. Kaka ve kan tahlili istedi. Temiz çıktı kakası ama kan testinde alerjik olduğu anlaşıldı. Kısa süreli bi alerjiymiş. Ve 3 ay kadar yet verdi. Sonrasında tekrar kontrole gideceğiz. Bu süreçte süt ürünleri ve yumurta yasak. Ayrıca kırmızı et ve ceviz fındık fıstık gibi yağlı yemişlerde yasak. Bunlara dikkat ederseniz kısa süre sonra geçiyormuş. Diyet durumu biraz teferruatlı oluyor. Paketli ürünlerin hepsini okuyup yemelisiniz. Örneğin bisküvi de süt oluyor yada makarna da yumurta, poğaça da susam gibi… kuzu eti, tavuk yiyebilirsiniz. Bol bol sebze meyve. Zamanla geçecek inşallah 😊
Mugerrr HayDel geçmiş olsun size de 🙏 inşallah geçer daha çok başındayız. Bebeğinizde Kakasını yaparken çok ıkınma gaz sancısı oluyor mu
Mommy_bee HayDel bende ne yenmeliyim onu bilemiyorum. Sadece yumurta süt urunu yeme demisti ama dana ve inek eti, mayalı ekmek de yenmemeliymis filan biraz daha bahsedebilirmisiniz diyette neler yemiyorsunuz?
Aslancikli Mugerrr hayir tahlil yaptirmadk doktora kaka resimlerini gosterdm alerjik bu ne yiyosun dedi vs o sekilde
katipannne Mugerrr biraz daha sabır ben de herşeyi denedim ama olmayınca olmuyor bebeğin hareketlenmeye başlaması lazım o zaman biraz hafifliyor
Mugerrr katipannne aslında bacakları hiç durmuyor sürekli hareket halinde ama yinede oluyor gazı. Her emzirmeden sonra da gazını çıkarttığım halde.
Mommy_bee Mugerrr aynı durumdayim bende şüphelendim diyete basladik. Tahlil önermedi doktor. Mukuslu kaka, kasta pullanma bir ara olmuştu, gürültülü aniden kaka yapma, sulu kaka, gaz sancısı, gurul gurul karinindan sesler geliyordu.
Pasiflora Mommy_bee bana süt ürünleri için diyet listesi verdi isterseniz paylasabilirim sizinle ben ek olarak yumurta da yemiyorum ayrıca dana eti
Minikbirsincap Mugerrr aynı belirtiler kızımda da vardı. Kakada mukus gürültülü kaka ve egzama. Ben diyet yapmadım allerjş olabileceğini düşünmedim sadece daha kaliteli beslendim protein ağırlıklı zamanla hepsi geçti yani 2 ayda düzeldi
Yakupuras Mugerrr bebek çok küçük alerji çıkmaması normal 6 aydan sonra deri testinde çıkabilir, belirtiler alerjiye benziyor ilk önce 10 gün süt düzelmezse süt artı yumurta diyeti yapabilirsiniz anlarsınız zaten hemen
Mugerrr Yakupuras doktor süt içme dedi direk peynir yoğurt ye dedi ama ben üç dört gündür peynirle alakalı hiçbirşey yemiyordum düzelmiş gibiydi kakası doktor ye deyince dün ayran içtim bugün yine mukuslu geldi kakası
Elvinmeva Mugerrr fotograf fam net değil alnındaki o kırmızılığı bilmem ama kaşındaki o kavlak gibi şey kızım da da öyleydi konak diypruz ona zeytinyağ ve karnonatı karıştırıp sürüyoruz bi süre bekletip elimizle ovuyoruz çıkıyor
Mugerrr Elvinmeva bende Konak olduğunu düşünüyordum ama dün doktor egzama dedi. Kırmızılık doğum lekesi bende de var