Mugerrr bebeğin vücudu laktozu sindiremiyor sadece anne sütüyle besleniyorsa her emme öncesi 4 damla veriyorsunuz mama yiyorsa mama öncesinde de verin. Biz laktozsuz mama kullandık evolvia rp O zaman damlatmadım. Hatta söyle başta 4 damlaya başladık ama ben 1 ay sonra 2 damlaya düşürdüm baktım bebeğimde sıkıntı yok 3 ay sonra bıraktım zaten çok sut olmadığı icin etkilenmedi. Mamada laktozsuz olunca rahat etti. 4 ay sonra falan laktozsuz mamayida bıraktık normale gectik. Birde relaktaz yerine ossicol da kullanabilirsiniz. Yarı fiyatı neredeyse.