Benim 2.topuk kanında da birazcık yüksek çıkmıştı cerrahpaşaya gittim bizim için bu değer yüksek değil dediler bebeğim şuanda 5 aylık gelişiminde hiç bi problem yok çok şükür çok zor benim o dönemlerde sütüm kesildi sizi çok iyi anlıyorum ama içinizi rahat tutun laboratuvarlarda da değişiyo değer merak etmeyin