Merhaba canım anneler bebeğimde kistik fibrozis tanısından şüphelenip 2. Kez topuk kanı aldılar sonucunu bekliyoruz şayet bunda da herhangi bir değer yüksek çıkarsa ter bezi testine sokacaklar daha önceden yaşayıp ter bezi testine kadar pozitif sonuç alıp ter bezi testinde sonuçların temiz çıktığını okudum çoğu annede sizlerde veya yakınlarınızda böyle bir durum yaşandı mı fikirlerinize ve söyleyeceğiniz en ufak olumlu birşeye çok fazla ihtiyacım var