Sinemyzc Merhaba benim kızımın iki topuk kanı değeri de yüksek çıktı bu yüzden 1 aylıkken ter testine götürdük Samsun’a ama kızım terlemedi o yüzden iptal oldu 1 Yaşında yapalım dediler. Doktor sürekli takip etti hala da ediyoruz ama benim kızımın hiç bir belirtisi yok şu anda çok şükür. Pamdemiden dolayı gidemiyoruz cihaz yokmuş öyle söylediler. Ama doktorumuz belirtiniz hiç yok merak etmeyin dedi bakalım yine emin olmak için götüreceğiz başka bir şehire.
En büyük belirtisi aşırı tuzlu ter, pis kokulu sulu çiş , ve gelişim geriliği kilo alamama yaşıtlarından geri de kalma. Çok şükür kızımın gelişimi falan çok güzel inşallah sizin bebeğiniz de de yoktur