Buseasel8 [silindi] nata vega da akvaryum var büyük çocuğunuza balıkları falan gösterirsiniz ilgisini çeker çok güzel 😍 aynı şekilde Keçiören de hayvanat bahçesi var yine akvaryum var.
Minnos0101 [silindi] hayır ücretsiz havuzuna da girebiliyorsun normal yerlere göre biraz pahalı köfte 60 tl mesela ama değer hayvanları var çocukta gezebilir çok guzel
Beyziikoo [silindi] Çiftlik bozulalı yıllar oldu. Çiftliğin etrafında lokantalar, dükkanlar var onlardır açık denilen yerler malesef 🤷🏻♀️
Beyziikoo Woody Sizde mi Ankara’da yaşıyorsunuz 🥰 Hiç duymamıştım Aslanparkı şimdi baktım da çok yakında hizmetinizde diyor, şu an aktif mi?
Beyziikoo [silindi] Yeni mi geldiniz Ankara’ya? O kadar mükemmel bir yerdi ki hem piknik yapılıyordu hem hayvanları geziyorduk yemyeşil ağaçlar parklar midillilere ilk kez orada binmiştim küçükken ama gelin görün ki şimdi virane ettiler…
Beyziikoo [silindi] Hoşgeldiniz 🥰 Evet keşke görebilseydiniz ama olsun birkaç farklı yer daha var Altınköy de çok güzel zaten demişler 🤗 Keçiören de akvaryum da var mesela.🤗
[silindi] Beyziikoo hosbuldum evet oraları ekledim gideceğim inşallah tekrardan teşekkür ederim hoş sohbetiniz için💚😊