[silindi] Kızlar şu sıralar Atatürk Orman çiftliğine giden var mı biz bi ara gittiğimizde kapalıydı diye hatırlıyorum
Buseasel8 [silindi] bende kokoreç yemek için gideceksiniz sandım😂 o kokoreç yerlerinin olduğu yerdir açık yazan😃 çiftlik kalmadı maalesef yıllar oldu
2balannesii [silindi] Anca kokoreç yemeye gidersin tigem ya da özdemirler var orda yiyebilirsiniz onun dışında gezecek pek biryeri yok
Buseasel8 [silindi] nata vega da akvaryum var büyük çocuğunuza balıkları falan gösterirsiniz ilgisini çeker çok güzel 😍 aynı şekilde Keçiören de hayvanat bahçesi var yine akvaryum var.
Minnos0101 [silindi] hayır ücretsiz havuzuna da girebiliyorsun normal yerlere göre biraz pahalı köfte 60 tl mesela ama değer hayvanları var çocukta gezebilir çok guzel
Beyziikoo Woody Sizde mi Ankara’da yaşıyorsunuz 🥰 Hiç duymamıştım Aslanparkı şimdi baktım da çok yakında hizmetinizde diyor, şu an aktif mi?