pilavustutavuk Ahh ah Atatürk orman çiftliği fabrikasında stajimi yapmıştım. Senee 2007. Fabrikanın yanindaydi yemyesil alani. Cok guzeldi yaaa o yillarda çiftlik. Simdi 10 seneden fazla oldu gitmeyeli. Tadi yok çünkü