Minikkizimm bi doktora götür kan tahlili yapsınlar belki demir eksikliği vardır yada bogazına takılıyor olabilir bademcikleri büyük olabilir belki hiç hiç hiç istemiyorsa belki öyledir yada kendi yemek istiyordur yada püre olarak yemek istiyordur bebekler cok degişikliler dogruyu bulmak cok zaman alıyor benim de cok istahsızdı neler cektim 3.5 yaşında hala bilmez coğu seyin tadını ama bu günlere şükür. Yada mamasını cok seviyordur o yüzden ek gıda istemiyordur görümcemin kızının öyleydi