Minikkizimm sizinki küçük daha ,ana öğün olarak mama yada meme…çok sıkmadan deneyin, önüne koyun meyve gibi şeyleri oynaya oynaya yer belki,hava çok sıcak kızımda 23aylik oda yemiyor zorla yediriyorum genel olarak süt içiyor,biberonu bıraktırcam insAllah belki ozmn yemesi düzene girer.