Minikkizimm benim kızım da 9. Ayı doldurmak üzere, aynı dediğiniz gibi tek lokma sürdürmez ağzına kilitler telefona falan kanmaz, hattaaa memeyi 2. Aydan itibaren zorla emzirdim, 5. Ayda pes ettim sağarak veriyorum, biberonu bile almaz kolay kolay onu bile kandırarak veririz, bebek arabasında iler geri yaparak içer sütünü bile, o da 3 saatte 90-100 falan içer parça parça, tek seferde bitirmez biberonu :(