Emineklccc denizzzz95 bizde az önce vurulduk geldik şimdilik biseyi yok ilaç fitil de vermedi umarım hep böyle gider
denizzzz95 Damla_eflin yaaa sizede geçmiş olsun o zaman🥰bizimki şimdilik sürekli uyku hali onun harici bişeyimiz yok🤷🏼♀️
Cemreninannesi11 Tuceeee bulunduğunuz yerin sıcaklığı çok ise eviniz sıcaksa sadece zıbın ve çorap giydirebilirsiniz bn uyurken ince müslinle örtüyorum üzerini sadece onun harici gece bile kısa kol zıbınla uyuyor kızım
Damla_eflin denizzzz95 Sagol Canım Benimkı Uyuyo Ama En Ufak Tıkırtıda Kalkıyor Emmek İstiyor Agrıyor Galiba 😔 Allah Yardımcımız Olsın🥰
denizzzz95 Damla_eflin bizimkide emmeye uyanıyor sık sık oda 5 dk emip yatıyor öyle muhtemelen ağrıyordur bizimkide çok hateketli bi bebek olmasına rağmen ağırlaştı vurulduğundan beri🤷🏼♀️Amin canım🙏
Canan_sezer denizzzz95 bizde cok korktum ama bişey olmadı bieaz halsiz oluyor okadar ben calpol u eve gelince vermiştim doktorum ateşinin cıkmasını bekleme sadece bı kaşık ver dedi cok iyi gecirdik
denizzzz95 Canan_sezer bizimkide ateş olmadan verme dedi şimdilik iyi ateşimiz yok inşallah gerek kalmaz🙏
mucizelerin_annesi denizzzz95 keske ateş olmadan calpol verneseydiniz vücudun flora sisteminin savaşa hazırlanmasını sağlıyor aşılar siz atessi olmadan calpol verince malesef bu sistem düzene oturmuyor
Damla_eflin denizzzz95 Cok Sukur Oglumun Yok Eger Agrıları Cok Olursa Yarım Kucuk Fitil Koyunca Hafifler Dedı Insallah Gerek Kalmaz Bebıslerımıze🙏🥰
Adaduygu denizzzz95 ben yanlista olabilir ama gitmeden calpol vermistim allaha sukur ne atesi cikti ne huysuzlugu oldu
LinaBuse Tuceeee benim kızım 20 günlüktü badiyle dolaşıyordu şimdi 3 buçuk aylığız atletle dolaşıyor uyurken bile üstünü örtüyorum sinir olup ayaklarıyla atıyo örtüyü sana nasıl sıcak geliyorsa sen nasıl giyiniyorsan öyle giydir bence