ecemeric denizzzz95 benimki de o gün çok sık uyumuştu. Umarım güzel bir şekilde atlatır minik kuzu. Rabbim sağlık versin her birine ❤️
laliko35 denizzzz95 devlet aşıları hariç 1 aşı daha yapıldı nimenrix menenjit aşısının ilk dozu 37.5 oldu ateşi sabaha kadar uyumadık eşimle sürekli ölçtük 37.5 da bile sürekli bezle sildim sabaha birseyi yoktu zaten
Zelisskk denizzzz95 2. Ay aşısında bi sıkıntımız olmamıştı bizim 6 ay aşısı olduk o zor oldu ateşlendi huysuzlandı uyumadı ağladı durdu 2 3 gün
Minikmercimek Tuceeee 1 aylık olana kadar sizin giyindiginizden bir kat fazla 1 aylıktan sonra siz nasıl giyiniyorsaniz oda öyle giyinmeli çok bunalır fazla sıcaktansa rahatsız olur yoksa ben istanbulda oturuyorum çok sıcak 3 aylık kızım tek Zibinla duruyor corap bile giydirmiyorum
Alpbeybi Tuceeee doğduğundan beri sadece zıbınla duruyor gece gündüz, üstelik klima açıyoruz 24 saat boyunca. 1 kere bile patikli alt ya da çorap giymedi. Sizinki bana fazla geldi bilmiyorum tabi içiniz nasıl rahat edecekse 🤷🏻♀️
Melisbaha denizzzz95 cnm bzde bugun bizde olduk ama ben qtmeden verdim calpol bide qelince verdim sukur sabhatan beri uyuyo iyiyz cok sukur bence verilemli 8 saat te bir calpol
gulapikk denizzzz95 benim bebeğim çok ateşlendi 4 gün boyunca çokta huysuzdu 4 gün sonra toparladı dilerim zorluk yaşamazsınız🙏🏻
Hanzade13 denizzzz95 bizde bugün olduk 2. Ay aşımızı günler öncesinden stres basmıştı bana ama korktuğum gibi olmadı 🙏🤗 Kolundan vurulurken ağlamadı bile ama bacaklarından vurulduğu an yıktı ortalığı 🤦♀️ ama kucağıma alınca hemen sustu şuandada uyuyo sanırım halsizlik yaptı bu kadar uyuması imkansız çünkü 😂 Geçmiş olsun bebişlerimize inşallah 🙏
_aysun_ Bizde haftya 2 aylık olacağız kaç aşı yapılıyor nerelerden yapılıyor acaba bilgisi olan yazabilir mi ☺️