Seni o kadar iyi anliyorum ki. Ortada dert edecek hicbisey yok ama mutsuzsun, hic bisey zevk vermiyor, neşe yok istah yok,hayattan hic bi bellentin hayalin yok. Cok zor bi surec benim biraz uzun surmustu ama cok kisa surenlerde oluyor kesinlikle gecicek emin ol bundan. Banada hic gecmeyecek hep boyle kalicam gibi geliyordu. Sokakta gülen insanlara bakip agliyodim nasil bu kadar mutlular keske bende oyle olsam diye. Eşimin yanimdan ayrilmasini hic istemiyodum. Tek kalamıyodm eve sigmiyordum sanki. Ama gecti gitti Allahima binlerce sukur olsun