Ebruli101 Mom9870 biontech de daha çok görülüyormus henüz olmadım ama eşim sinovac oldu onda da bir şey olmadı
nurelem Mom567 bende agırısndan çok yan etkisinden korkuyorum pıhtılasmadan özellikle o yüzden çok kararsıızm
nurelem Deletedmom896 sinovacın koruyuculuğu düşük ve pek etki etmiyor doktor bana göre çok haklı bende öyle düşünüyorum bionteck daha koruyucu ve daha etkili ama pıhtılaşma gibi yan etkileri fazla gönlğm biıntecten yana ama korkuyorum pıhtılaşma sorunum olduğu için
inciperininannesi nurelem biontekte pıhtılaşma riski yok aslında sağlık bakanlığının sayfasında yazıyor. Ama size sinovac önerebilirler
Muhasebeciana nurelem Bir yakinimda biontech 2.ci dozdan sonra pihtilasma durumu oldu malesef Allahtan bacaginda pihti atmis kalpte veya beyinde olussa dusunemiyorum 🙄 ve ben kalp hastasiyim
Mommy_Bird Mom9870 bende sinovac oldum 2 doz sadece çok hafif kol agrısı oldu ama eşim biontech oldu zaten onu görünce ben sinovac kararı aldım 2 gün acillik oldu serumlarla kendine geldi ateşler içinde yandı 2 gün boyunca yattı herkeste aynı olmuyor demekki
Mimozacicegim Mommy_Bird Ben de abimi görünce sinovac olmaya karar verdim. 1 hafta korona gibi yattı resmen.
Mom9870 Mommy_Bird Ayy Allah korusun çok geçmiş olsun. Eşimde biontech oldu kol ağrısı çok oldu bende bir şey olmayınca sorayım dedim.
Eymen0804 Mom9870 bende 3 gün önce biontech 1.doz aşımı oldum ne bebegimde ne bende hiç bir sıkıntı olmadi…emziriyorum ve bebeğim 4 aylik
Mimozacicegim Mom9870 Ben 2 doz sinovac oldum. İkisinde de hiçbir yan etki olmadı şükür eşim de 2 doz sinovac oldu onda da yan etki olmadı. Sinovac olmamın sebebi bilindik olması. Biontech Mrna aşısı beni korkutuyor
Mom9870 Mimozacicegim Vallahi ben bilimsel olarak farkını bilmiyorum açıkçası ama nedense sinovac bana daha yakın geldi o yüzden oldum. İyiki de oldum diyorum şuan çok rahat oldu.
Mommy_Bird Mimozacicegim evet eşimde aynı şekilde korona olmuş gibi yattı öyle olduktan sonra ne anlamı var aşının diye düşünüyor insan 😏
nurelem inciperininannesi canım pıhtı atan çok kişi duydum o yüzden korkuyorum yan etkilerinde var diye biliyorum sinovac olmak istemiyorum açıkçası biraz daha bekleyip biontec olurum büyük ihtimal
Muhasebeciana inciperininannesi bir yakinimda biontech 2.ci dozdan sonra pihtilasma oldu malesef bacaginda atmis pihti Allahtan kalpte veya beyinde atsa o pihti daha feci yani. Ve bende kalp hastasiyim biontech o yuzden cok gozumu korkutuyor yakinimdan gorunce
Mimozacicegim Mommy_Bird Zaten okuduğum kadarıyla aşı olup olmamakta kararszolan kişiler sinovac oluyormuş yani aşı oldum mu oldum diye açıkçası ben oyuzden de tercih ettim
Mommy_Bird Mimozacicegim bende korktum eşim öyle olunca yoksa biontech düşünüyordum belki 3.doz biontech olurum ailem yanımda olursa
Lilya-t Aşı belirtileri kişiye göre değişiyor. Bazılarında hiç bir şey olmaz bazılarında ise covid semptomlarına kadar gider
limonlukarpuzzz Mom567 herkeste yan etki olmuyir gorumcemin hiç bir seyi olmadi kol agrisi bilebenim ve esimin hafif kol agrimiz oldu o kadar.
Gncelfzynp Mom567 o niceleri bende de oldu malesef. Ama koruyuculuğu daha yüksek olduğu için biontech yaptırmayı tercih ettim.
Aselinnannesii Mom9870 ilk dozda iki gun boyunca çok baş ağrım oldu bide kolum biraz ağrıyordu ama ikinci dozda bise olmadi cok şükür
Mom9870 Aselinnannesii Bende sadece olduğumdan günden beri burun akıntısı var aşıdan kaynaklı olduğu belli daha öncesinde bir şeyim yoktu zaten.