Mom9870 Valla düne kadar sallayıp duruyordum aslında ve düne kadar nötr durumdaydım. dün, eşimin doktoru sinnovac aşısını güvenilmez bulduğu için kendisine ve ailesine yaptırmayacağını söyleyerek bize de önermedi. konuyu biz açmadığımız halde kendisi olur da düşünürseniz sinnovac’tan uzak durun deyince biraz şüpheye düştük aşı konusunda. diğer hastaları hep sormuşlar hiçbirine önermemiş. gerekçesi de laboratuar sonuçlarının tatmin etmemesi. detay vermedi ama içimize şüphe tohumu ekmiş oldu. kendisine kişisel her konuda güvendiğimiz için aşı konusunda da güveniyoruz. yaşasın cehalet😂