Ben de aşıya inanmayanlardandım ama görüyorum ki gerçekten aşı olanlar ya yakalanmıyor ya da hafif atlatıyor. 10 gündür hayattan soğudum aşının yan etkisi mi yoksa tat koku kaybı mı deseler kesinlikle aşı olmayı seçerdim. Ot gibi yaşıyorum tat koku ne kadar önemliymiş hayatımızda.