Bebegimmsin Geçmiş olsun öncelikle , bende doğumdan sonra kaşıntı tutmuştu bende kronik ürtiker var ama doktor bı bakalım demisti bu aralar uyuz salgını var demişti ,benimki gebelik urtikeri çıktı .iki ilaç karışımı krem yapıldı ve alerji hapı kullaniyordum .Kremden ziyade hap daha etkili oluyor açıkçası.Bebeginizin cildi nasıl su an doğumdan beri mi var sonra mi oldu