Herkese merhaba, doğumdan tam 1 Ay sonra kaşınmaya başladım vücudumda döküntüler oldu , doğum döküntüsü sandım sonra parmak aralarımda çıkınca doktora gittim ve uyuz dedi. Hastaneden bulaştığını düşünüyoruz nst ya da odadan. Karışım ilaç kullandık ama 1 2 Ay sonra bebeğimin vücudu döküntü yaptı yine eşim ve ben de kaşındık ve bir daha aynı şeyler yeni baştan 🥺 şimdi yine karışım ilaç kullanıyoruz 2. Günümüz evin her yeri her yer de her şeyi poşetledim her tarafta sirke kokusu. Resmen bunalımdayım bebeğimin cildini öyle görmek zaten ayrı üzüyor 😐 önerebileceğiniz başka bir şey var mı başında geçipte kurtulan. Eğer bir daha olursa düşüncesi kafamda sürekli bitiyor beni 😥😥