Uyuz olan arkadaşlar şu attığım reçetede ki kremi yaptırın bana çok dua edersiniz . Üstteki bebek içim altta ki yetşkin için. Boş yere başka yapma ilaçlara para vermeyin. Kötü kokulu bitane var onuda asla almayın. Biz ailecek 2 sene çektik bebeğime de geçti en son bir profesör gittim onun verdiği bu kremle kurtulduk hatta geçenşerde burdan bi arkadaşa da verdim ona bu sayede kurtıldu çok şükür . Kesin çözüm bu krem başka bişeyde ne zaman kaybedin ne de kendinizi yorun