Kızıltepe devlette Mehmet bulut iyi gibiydi. İpek Yolunda da Aycan Yıldız a gittim bir de ilgili davranmıştı.. cihanpolde izlettin mete ye gittim çok yaşlı bir doktor muayene ederken elleri titriyordu ve ilgisizdi.. en iyi doktor olarak cihanpolde devrim bey varmış ama polikinlik yapmıyor sadece yenidoğan yoğun bakıma bakıyormuş