Snhstn AliidilMom eşimin mesleğinden geldim kendim atanmak nasip olmadı malesef 😊 gerçi en yakın arkadaşım mardin derikli 😂😂
AliidilMom Snhstn Neee güzel işte bi arkadaşı olunca insanın pek yabancı Gibi hissetmiyor, Sorma bende atanamayanlar kervanındayım🤭
Snhstn nurtas napalım bacım bebişler için illa ki bişilerden ödün veriyosun ya da elinden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyosun yapacak birşey yok. Geleceklerimiz onlar. 💕
Ruzgarcan AliidilMom ipek yol hastanesine kadın doğum osman beye çok gittim şimdi nusaybin devlet hastanesindeyim bebeğimi yatırdılar bir salgın var çeşme suyundan doğru mu acaba 🙏
Snhstn AliidilMom fen bilgisi öğretmenliği 😂 şimdi özel eğitim öğretmenliği için şansımı denicem bakalım 🤭
AliidilMom Ruzgarcan Ya valla köye gidecektim bugün bende aradım tüm çocuklar hastaymış ateşleri varmış onlara da sudan kaynaklı bi bulaş demişler ama ne kadar doğrı hiç bilmiyorum. Bebişinde ne gibi belirtiler vardı?