Oblomovv Angellove94 ah ne diyorsunuz bu cevabınız yüreğimi dağladı.Şimdi nasıl küçük? Aklımı kaçıracağım ya
Abf Eskiden vatanın tek karış toprağını vermeyiz diye öğretirlerdi, şimdi suriyeli afganli mahalleleri var vatanımızda, Allah aşkına mevcut iktidara oy veren sessiz çoğunluk hiç mi utanmıyorsunuz bu durumdan, hiç mi gücünüze gitmiyor,
Arasinannesiiiii Oblomovv bize yaşayacak yer bırakmıyorlar, sonunda bizde onlar gibi başka ülkelere kacmazsak iyidir.
Oblomovv Arasinannesiiiii valla gidebilen gidiyor. Burada yaşamak istemeyen o kadar çok insan var ki. Haksızsınız diyebilir miyiz
Longing Oblomovv Hata bizdeki hicbirseye sesimizi cikarmadik hakkettik bunu.Multeticiler için ayaklansak Allah korusun iç savaş çıkar.Nufuslari çok.Amerika güzel ulkemize barış getircem deyip muduhale ederse.İnsan herşeyden herkesden korkar mı.Suriye Irak hep bu ayaklanma iç savastan kaybetti.Guya ABD afganlara geri alcakmis ülkesine sizde bir süre kalsın diyor.Bu işin sonu belli.Daha 5_10 yıl sonrası var.İyice yerleşir amip gibi cogalacaklar.Cezada almıyorlar.Kayit olmasın suç oranları çıkmasın diye.Bizim için huzur vatan millet sakarya bitti gibi.Sorsam inkam olsa kaç kişi yurtdışına gitmek ister.Cevap net.Allahima sığınıyor hergun dua ediyorum canım vatanım için.Gozyaslarim yeter mi bu kadar rezilliğe.Elden biseyde gelmiyor.
Minikbebe Longing ceza alacak kimlikleri yok ki, polis eşime gbt sormuş yanından Suriyeli geçip gitmiş e demişler buna da sor, onun kimliği yok ki neyine bakayım demiş 🤷♀️
Irmakkubra Oblomovv ev kiralayan ev sahipleri ruhsat verip dükkan açmasını sağlayan belediyeler ve devlet aman yazık ihtiyacı var die kendi insanımıza yardım etmeden onlara yardım edersek daha çok kudururlar
Yengecanne_ minnosvetontis benim eşim sınırda görev yaptı bu Afganların fotoğrafını çekiyordu ayakları çıplak, üstü başı haraptı.Kışın geçmeye çalışırken karların altında donuyorlarmış bahar gelince ölülerini buluyorlardı hep.Ruhi çenetin Afganistan videosunu izleyin orada kadınların beyaz olabilmek için yüzlerine hep bir şeyler sürdüklerini görmüştüm.Beyaz kadın hayranlıkları var.
Oblomovv Yengecanne_ küçük erkeklere de zaafları var sapıkların. Hatta gelenek! Küçük erkeklere tecavüz çok fazla
Winnithepooh Angellove94 o şerefsiz geberesice nası yaoar bunu Allah bildiği gibi yapsın bela okumak istemiyorum ama insanı yemin ederim katil edecek tipler var gerçekten basa bela olacak cins bunlar 4 yasindqki.cocuk yaaa parktqydik 2 gün önce amca domat vb almış kamelya oturmuş bi biz varız parkta bakipnduruyor oğluma bana nasıl kızdım ne bakıyorsun diyecektim rajatsiz oldum ama belki o an gözü takıldı yada başka şey düşünüyordu bilmiyorum ama hemen herkesten şüphe eder oldum sağından solundan ayrılamıyorum oğlumun üzü sort kapı şeklinde giydiriyor bacakları görünmesin diye zaten ben şort giymeye artık çekiniyorum eşim yokken yanımda
GokturkAlp Oblomovv Bu sapkın ülkede, bu sapıklarla Mücadele etmesi gereken halk değil devlet. Devlet mücadele etmediği sürede çocuklarımız güvende değil. Kendi pisliğimizi temizleyemiyoruz daha, birde ne oldığu belli olmayan göçmenlerle doluyor ülke.
Mom622626 Oblomovv cuma günü alışverişe gittim, kasaya geldiğimde arkamda ya suriyeli veyada afgan bir adam vardı. Ben ne kadarda uzak durmaya çalışsam sürekli arkadan bana yaklaşıyordu ve aynı zamandada kemeriyle oynuyordu. O kadar iğrendimki resmen beni rahatsız ediyor, en son arkamı döndüm patladım. Uzak dururmusun diye yüksek sesle uyardım bana uzağım ya zaten diye cevap verdi ama göseniz çekildiğim halde hala aramızda 30 santim gibi bir mesafe var. Bunlar için kadın veya çocuk tacizi çok normal nerdeyse erkeklerin bir hakkı gibi görüyorlar. Her zaman diyorum kontrolsüz göç Türkiyenin başına çok büyük sorunlar açacak.
Oblomovv Mom622626 zaten kendileri dışındaki hiç bir canlıya değer vermiyorlar. Hayvan, kadın, çocuk, doğa…