[silindi] Türkiye yönetilemiyor dediğinizde argümanları şu oluyor: yerine kim gelecek, gelen kişi ülkeyi batıracak, Türkiye bitecek, iç savaş çıkacak rereröö. Bi de biliyorsun en ağırından fetöcü oluyorsun:)
Yazacak çok şey var da burası yeri değil. Ben bunları cahil olarak görmüyorum. Her şeyin farkındalar. Gözlerini nefret bürümüş, öyle kötüler ki. Bütün bunların sebebi de bu kötülük, cehalet falan hikaye yani.