Oblomovv bıktık usandık içimiz yanıyor evlatlarımızın bizim geleceğimizi çaldılar ! Mahvettiler ülkemi dayanamıyorum artık bu olanlara.
Mülteci seviciler var hala ben anlam veremiyorum
kadın çocuk gelse hadi neyse diyip dişimizi sıktık (suriyelilere)
ama Afganlar hepsi erkek genç ve ordu mensubu bunlaırn tek işi var adam öldürmek
aç kalacak sokakta kalacak ne yapcak bu adam ? Düşünmek bile istemiyorum yoruldum