Asyabebek1 Ciddi anlamda sorun yaşadım. Doğum sonrası 5 gün bana zehir oldu. Çok aci çektim. Aşırı ıkınma sebebiyle bunu yaşadım. Genel cerrahiye gittim. Daflor isimli bir hap kullandim. Beraberinde Recbutin krem, anestol krem, Recbutin fitil kullandim. Cok kisa sürede hemen geçti. Dikişler sebebiyle de orasi baskilaniyormus. Ondan orasi şişip ağrıyormuş. Yavaş yavas geçiyor. Kabız olmamaya, üzerinde cok oturmamaya, ıkınmamaya çalışın. Çok geçmiş olsun