Doğum yapalı 27 gün oldu.onceden hemoroid hastaligim yoktu. Ayıptır söylemesi Ama son 4-5 gündür büyük tuvaletimi yaparken aşırı zorlaniyorum, sanki anüs bölgesi şişmiş ve açıklık daralmış. Böyle bişey yaşayan oldu mu? Yada bu hemoroid mıdır? İnternette araştırınca hemoroid böyle bişey diye çıktı