Asyabebek1 benim doğumdan 2 hafta sonra çıktı sezaryen olmuştum 1 hafta wcye çıkamadım artık kanım ağırlıyordu en sonunda baya zorladım yaptım baktım yaptıktan sonra anüsüm yanıyor üstüne oturtamıyorum bir baktım küçük nar tanesi kdar et parçası çıkmış.Malesef bağsur bir çok doğumdan sonra oluyormuş.1 hafta ağrısı oldu sonra krem kullandım.Şimdi bile zorladığım zaman yine acıyor