Yeniannecik Ya börteçene koymak isteseydi 🤪🤪 eğer illa eski türk isimlerinden istiyor sa Kağan daha güzel bence 🤣 Oğlumun ismini Atlas Ege koydum ama Göktuğ , Mete , Alptuğ isimlerin i de düşünmüştüm
Yeniannecik Benimde ismin Asena Dişi kurt demek Atıl Kürt diye çok dalga geçiyorlar dı anlamını söylediğimde 🤷🤦
Yeniannecik Benimde ismin Asena Dişi kurt demek Atıl Kürt diye çok dalga geçiyorlar dı anlamını söylediğimde 🤷🤦