Yeniannecik Merhaba annişler nasılsınız? Dertsiz başıma dert açmaya karar verdim sanırım eşimin hadi aşkım ikinci çocuk hadi dünyanın en güzel annesi bir tane daha çocuğumuz olsun telkinlerine direnemedim aklıma girdi. 2 yaşına bir kızım var, kızımızın ismini de henüz hamile kalmadan önce planlamistik ismi İnci. Şimdi kiz olursa ve oğlan olursa (eğer çocuğumuz olursa tabi kesin bisey olamaz nasip) diye isim düşünüyoruz kız olursa ipek olsun dedik oglanda eşim Börü koyalım diyor 🤣 ben de kerem istiyorum sizden de öneriler alsam sevinirim. 😊
ikizannesii01 Yeniannecik eski Türkçe isim arıyorsa benim oğlumun adı Manas 🥰 anlamı heybetli güçlü kuvvetli demek . İkizi var onun da adı Aras
linguist92 Oğlumun adı Özgün Bora, Börü yerine Bora alternatif olarak sunabilirsiniz😂 Görkem ve Gökay’da aklım kaldı biraz ama bu ismi de çok isteyerek koydum, Özgün kayınpederimin adı 💙 Bora’yı da eşim istedi. Hayırlısı olsun sizin için
Seyma-2436 Yeniannecik Oğlum var adı Gökalp❤️ Birdaha çocuğumuz olursa kız olursa ben Gökçe ya da Feyza eşim Ayşin istiyor erkek olursa Göktuğ ikimizde 🌸
343423betb Yeniannecik ahlas ismini çok güzel oğlum var adı Kaan ahlası önceden bilseydim Ahlas Kaan koyardım kesin
Sezinnur Merhaba benim kızımın ismi de İnci 20 aylık🤗 Bu ne cesaret kuzum sizin inciniz baya uslu galiba bizim ki çok huysuz🤦🏽♀️aklımdan ikinciyi tamamen sildim diyebilirim😒 börü nedir ayol🤯 beğendiğim erkek isimleri ise poyraz , umut, yaman
Yeniannecik Sezinnur aksine kızım düz duvara tırmanan cinsten ama kardeşi olsun çocuk doğana kadar kızım 3 yaşında olur zaten tam zamanı diye düşündük bakalım 😀