Yeniannecik
Börü eski türkçe. Kurt anlamına geliyor. Kötü değil ama koyulması taraftarı olmayacağım bir isim. Çünkü çocuklar isimlerle çok dalga geçiyor acımasızca. Eski türkçe isimler istiyorsa erkek için Göktuğ, kız için İlay öneririm. Benim oğlumun adı Yiğit. Yağız, Ege, Meriç, İpek, Belis, Lara..