Minikimmm Lütfen takılmayın boş boş konuşanlara. Bnm kızımda normalde önde gidiyor benim kızımada zayıf diyorlar. Bir ara e bebekte bizim kızımızla yaşıt bebekle tanıştık, daha doğrusu babalar konuşuyordu. Eşim diğer bebeğin babasına kaç aylık bebeğiniz diye sordu, 16 dedi eşimde a bizimde öyle dedi ama ciddi anlamda kilo boy farkı vardı. Arabaya geçer geçmez eşime kızdım. Anne de duymuş olabilir. Sen niye bizimkide ayni diyorsun biraz daha dikkatli ol dedim uyardım. Yani bu tarz muhabbetlere gerek yok. Biz anneler her denilene takıyoruz. Ben çok karşıyım oy kilo hakkında yapılan yorumlara. Her insan bir mi cnm😒