Burcu35 Minikimmm En son ne zaman 25 oldu bilmiyorum inanın o kadar 10 ki😂 yalnız değilsiniz. Maşallah herşeyi yer oğlum ama bu yani genlerinden gelen birşey var önüne geçemeyiz ki. Biraz daha konuşmaya devam edersen saçına yapışcam diyip gülerdim ben 😂 ben bugüne kadar karşılaşmadım hiç zayıf diyenle. Aksine ben kubullenemeyip zayıf diye kafayı yiyordum artık bende kabullendim😂 Beslemiyorum ben aç geziyorda diyebilirsiniz😂
Minikimmm DenizSerap bizde öyleyiz yiyor hem durmuyor hemde 10 dk sonra kaka yapıyor kıçının üstüne durmadığı icin kiloda alamıyor
dygusalmom97 Minikimmm kız mı erkek mi bence minyon kötü bişey değil ki benim kızlarım çok iri kemikleri falan bazı kızları görüyorum minnoş minnoş çok tatlı geliyo kızımla yaşıt bi kız var sitede ayakları 19 numara minicik çok tatlı geliyo bana benim kızımın 24 numara ayakları🙈
Incininannesiii dygusalmom97 benim kizim da zayıf ama uzun 21 aylık 24 numara giyiyor herkes ayağı takma gibi duruyor diyor. Millete çocuk begendiremiyoruz
Minikimmm dygusalmom97 kiz canim evey bazıları iyi niyetle cok tatlısın falan diye seviyorlar bazilarida sanki bebede ve bende sorun var gibi konuşuyor kiz
Minikimmm Elifyor banada oyle diyorlar amann cok kucuk hic yedirmedin mi buna falan fistan dolu laf alismistim gülüp geçiyordum ama ana yüreği zaar başa dondu yine
Incininannesiii Minikimmm minyon biri olacak demek ki minyon demek sagliksz demek mi çok sacma insanların lafları ya. Gerçekten takilmayin
dygusalmom97 Incininannesiii bence çok takmamak lazım ben çocuğumla ilgili yapılan yorumları takmam mesela kimsenin çocuğuna da yorum yapmam tabi benim ki 19 aylık🙈🥲
Pamuk_seker Minikimmm bebeginiz kimseden değerli degil sacma sapan insanlarin eski geri kafali tavırları icin mutlulugunuzu niye es geçiyorsunuz ki
Tokyo Minikimmm oglum 2 yasında bir tık iri ve doktorlarda söylüyor bunu . Ama orda burda elalem zayıf diyor inanabiliyor musun Takma boşver önemli olan saglıklı olmasıı🙏😊😊😊
1prensesannesi24 Minikimmm valla bende keşke yese diyorum inanın doğdu meme reddi vardı sonra 3 aylıktı mama reddi oldu sonra ek gıda da yemek reddi hep böyle geçti sabah uyanır zor bela kahvaltı sanki büyük insan gibi 7 e kadar gram bi şey yemez doktora götürdüm testler yapıldı sorun yok iştah şurubu verdi bitti gram bir iştah yok meyve yemez asla çikolata bile yemez düşünün yani 😢
Alperenm O yorum yapan kadınlar acaba 1.75 kiloları da 55 falan mı çok mu farklilar sende de merak etme en kötü benim çocuğum da sizin gibi olur de yani ben anlamıyorum ufak ve zayıf olsa ne olur eninde sonunda hepsi büyüyüp normal bir seviyeye geliyorlar
mariiiin2 Minikimmm canım benim bebegimdw oyle herkes 6 7 aylık dıyor 1 yasındaki bebege , 2 hafta oncesine kdr takıyordum ama artık takmıyorum boşver sende takma taktıkca almıyorlar kılo , belki bizim bebeklerimiz böyle , eger hareketlıyse ondsn almıyordur
mariiiin2 Minikimmm 2 gun once asıya gittik hemşire bizede dedi kucuk hatta özel mama baslattı ama yemıyor bebegim., gordu hareketlerini , eger boyleyse kılo almaz dedi,tek yattıgı an uyudugu okdr . takma canım duzelirler
ikizminikler Minikimmm bu senin eve kapanmanı gerektirmez insanlar cahil şahsen ben hiç takılmıyorum çok muhattap olmak istemiyorsan sorana yaşını eksik söyle ya da hiç muhattap olma en azından kafan rahat olur. Bizi yalana itiyorlar resmen
Minikimmm ikizminikler bir yasında desemde ne kadar hızlı erken mi yürümeye başladı falan fistan diyecekler kesin
Alperenm Minikimmm valla genelde minyon çocuklar sonradan çok büyüyor özellikle erkekler lisemde vardı ya lise 1 de 1.50 olan çocuk lise sonra 1.85 di😀